۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳

گفتگوی مهر؛

اسرائیل هیچ حدی برای وحشی‌گری ندارد

اسرائیل هیچ حدی برای وحشی‌گری ندارد

شهرکرد-یک کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت:ترورهای رژیم صهیونیستی باعث بیداری و وحدت دنیای اسلام می‌شود همچنین این ترورها نشان از آن دارد که اسرائیل هیچ حدی برای وحشی‌گری ندارد.

علیرضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در لبنان و حمله رژیم غاصب اسرائیل به این کشور نتیجه شکست رژیم کودک‌کش، در طول یک سال گذشته در غزه است.

وی تصریح کرد: این بدان معنا است که رژیم صهیونیستی اهدافی که در پاسخ به طوفان‌الاقصی برای خود مشخص کرده بود، مانند آزادی اسرا، به دست گرفتن کنترل غزه و نابودی حماس محقق نشده و این درحالی است که در این میان ۴۲ هزار نفر انسان بی‌گناه را شهید کرده و ناکام مانده است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: نتیجه این ناکامی‌ها سبب می‌شود که رژیم صهیونیستی تلاش کند که جغرافیای جنگ را گسترش دهد و از دالان بدون بازگشتی که مقام معظم رهبری فرمودند در آن دچار خفگی شده است خودش را نجات دهد.

اسماعیلی افزود: از همین‌رو حمله‌های اخیر رژیم غاصب به جنوب لبنان به‌هیچ عنوان از سر قدرت نیست، امروز بحث موجودیت اسرائیل مطرح است و لذا به هر جنایتی دست می‌زند تا بتواند معادله جنگ را تغییر دهد.

وی تاکید کرد: تغییر معادله جنگ هیچگاه بر اساس قواعد جنگ، حمله از آسمان، بمباران، نقطه‌زنی و ترور رخ نمی‌دهد، بلکه در قواعد جنگ کسی پیروز میدان است که بتواند تصرف زمینی انجام دهد و بعد آن را تثبیت کند و اسرائیل در این زمینه دچار مشکل جدی خواهد شد.

اسماعیلی افزود: حزب‌الله به شدت در این بحث مسلط به جغرافیای زمین است و این برگ برنده می‌باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی ترور رهبران مقاومت را در دستور کار قرار داده و در تلاش است در گروه‌های مقاومت تزلزل ایجاد شود، اما ما شاهد بودیم که بعد از ترور اسماعیل هنیه چنین اتفاقی رخ نداد، بلکه با جدیت و قدرت بیشتر حماس حرکت کرد و پیش رفت.

وی بیان داشت: ترور شهید سید حسن نصرالله نه در استراتژی مقاومت و نه در ساختار حاکمیت مقاومت و حزب‌الله اختلالی را ایجاد نخواهد کرد و طبق روال قبل پیش خواهند رفت.

اسماعیلی عنوان داشت: این ترورها باعث بیداری و وحدت دنیای اسلام خواهد شد، همچنین این ترورها نشان از آن دارد که اسرائیل هیچ حدی برای تجاوز و وحشی‌گری ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز برخی از ملت‌های دنیا با رهبران خود دچار تضاد ایدئولوژی و نظریه شدند، که این موضوع اهمیت بالایی دارد چراکه تلاش می‌کنند که دولت‌ها نیز در بحث مقابله با اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم قدم بردارند.

وی اذعان داشت: اما باید به این موضوع توجه داشت که این ترورها موجب وحدت بیشتر در داخل کشور خواهد شد، در دوران شهید رئیسی نزدیکی جدی دیپلماسی و میدان را شاهد بودیم، امروز هم این ترورها سبب می‌شود دیپلماسی، میدان و مردم با جدیت ورود کنند.

اسماعیلی ادامه داد: امروز مردم در کف جامعه تقابل جدی با رژیم جعلی را مطالبه می‌کنند و امید است بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری این مطالبه سوخت موشک‌هایی است که هم انتقام ترورها را خواهد گرفت و هم جلوی جنایات رژیم کودک‌کش را مسدود خواهد کرد.

کد خبر 6240520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha